Naša pot
Naša pot
Naša zgodba sega v čas Tomaževega otroštva. Takrat so se namreč njegovi starši odločili, da “gredo na svoje” in tako so postavili na noge manjšo tiskarno.
V grafičnem oblikovanju in tiskanju je tako Tomaž preživel večino počitnic in popoldnevov že kot osnovnošolec. Toliko bolj zavzeto, ko je obiskoval srednjo šolo tiska in papirja v Ljubljani.
V tem obdobju se je že začela spletati tudi najina zgodba… ❤
Hitro sva ugotovila, da nisva le zaljubljen parček, ampak tudi super team.
Po srednji šoli se je Tomaž zaposlil doma ter ob delu in nabiranju izkušenj nadaljeval študij ekonomije, sama pa sem študirala na Pedagoški fakulteti.
Tole je ena slika iz časa, ko sva odkrivala kje vse se dopolnjujeva in lahko delujeva kot usklajena ekipa. 🙂
NOVA SLUŽBA, NOVO ŽIVLJENJE
Želja po novih izzivih in drugačnemu življenjskemu ritmu je Tomaža gnala v grafično podjetje Križaj Design.
V podjetju je svoja znanja še nadgrajeval, v zasebnem življenju, pa so se nama v nekem trenutku stvari postavile na glavo. Tomaž je namreč pri svojih 24. letih hudo zbolel (soočil se je z diagnozo, ki se jo vsi bojimo: rak).
Omemba te preizkušnje se nam zdi pomembna, ker je močno vplivala na to, kdo sva , kaj v življenju za naju zares šteje in posledično tudi na vrednote podjetja in odnos s sodelavci in strankami.
NABIRANJE IZKUŠNJE
V času mojega študiranja, je Tomaž nabiral izkušnje iz grafičnega oblikovanja, car wrapinga, izdelovanja kuhinjskih stekel, oglasnih tabel, transparentov. Oblikovalske programe ima v malem prstu (za program Corel Draw in Photoshop je izvajal tudi tečaje), prav tako pa obvlada različne tiskarske stroje.
Leto po njegovi bolezni sva postala starša deklici. Zdaj so se najine vrednote zakoreninile tudi v odgovornosti do prihodnost naše družine in družbe na splošno.
Ob uživanju v družinskem življenju je Tomaž odkril še en talent: pričel je s fotografiranjem porok. Fotografsko znanje, ki ga je pridobil, pa je še kako koristno tudi pri izdelavi kuhinjskih stekel, saj mora včasih iz obstoječih fotografij narediti nemogoče kombinacije ali fotomontaže, da se lahko prilagodijo posameznikovem kuhinjskem steklu.
Očetovstvo za veliko moških pomeni iskanje načinov kako preživeti svojo družino, se hkrati uresničiti kot moški, ter pustiti sled v svetu.
Poleg tega da so se Tomažu očitno prebudili geni podjetništva, so ga vznemirjale tudi neprijetne spremembe v službi, ter vse tisto, kar se pač v takih obdobjih dogaja v moških glavah in sama kot ženska tega ne znam opisati :).
Pustil je službo in ustanovil lastno podjetje Megapiksel, oblikovanje in izdelava vidnih sporočil, Tomaž Sokol s.p.
Naslovnica prvega kataloga, kjer je podjetje Megapiksel, Tomaž Sokol s.p. ponujalo širok nabor promocijskih vsebin.
POT POLONCE
V tem času sem ob hčerki tudi sama diplomirala z odliko ter iskala svojo službo. Moja prva služba je bila v podjetju Viral, ki izdeluje pralne pleničke Racman. Čeprav po izobrazbi učiteljica, sem prevzela področje marketinga in dela s strankami. Konec koncev med mojo izobrazbo in službo, ki sem jo opravljala ni bistvene razlike. Ali “prodajaš” učencem znanje, ali pa strankam kvalitetne proizvode. “Racmanke” je uporabljala tudi moja hčerka in verjela sem v izdelek, zato sem v svojem novem delu resnično uživala in z veseljem raziskovala ter pridobivala nova znanja.
Kasneje (še pred Tomažem :)) sem ustanovila svoje podjetje in začela aktivno sodelovati z družinsko organizacijo. Tu sem si nabrala ogromno vsakovrstnih izkušenj: začela sem s trženjem, moje delo pa se je nadaljevalo na različnih področjih: od marketinga, dela na facebooku, kreativnega pisanja pa do organizacije dogodkov (koncerta, Festivala družin), učila sem se timskega dela, odprtih in iskrenih odnosov, dela s strankami, ukvarjanja z birokracijo lastnega podjetja …
V vlogi vodje Festivala družin v Termah Olimija. Festivala se je udeležilo skoraj 10.000 ljudi.
VIZIJA, KI JE NI BILO
Če v začetku samostojne podjetniške poti Tomaž ni imel natančne vizije s svojim podjetjem in je na tržišče postavil vsa svoja znanja in možnosti, je po prvih nekaj izdelanih kuhinjskih steklih vedel, da je to to. Ne le zato, ker vključuje številne njegove talente (oblikovanje, fizično delo, natančnost, iznajdljivost, pogosto tudi fotografiranje), temveč tudi zato, ker je spoznal, da pri kuhinjskih steklih ne gre samo za izdelek, temveč gre za vas. Za stranko, ki ob natančno in samo za njeno kuhinjo izdelanem kuhinjskem steklu Luminum, začuti navdušenje, veselje, zadovoljstvo, pogosto tudi hvaležnost.
Ko sem se pri Tomažu zaposlila tudi sama in začela delati v podjetju, sem to navdušenje in energijo ob izdelavi kuhinjskega stekla in komunikaciji z vami, začutila tudi sama.
Naša kuhinjska stekla ste v začetku lahko našli na preprosti spletni strani kuhinjskastekla.si.
Logotip je bil v začetku izpeljan iz logotipa podjetja.
Prva spletna stran, na kateri smo predstavili naša kuhinjska stekla.
Kmalu po začetku skupnega dela, sva začutila, da so naša kuhinjska stekla drugačna in, da kot podjetje nudimo znatno večjo podporo strankam (naj si bo s pristopom, svetovanjem, s prilagajanjem grafik in seveda barv) kot drugi podobni ponudniki.
Ime spletne strani je bilo sicer optimizirano za spletne brskalnike, a na videz nismo bili v ničemer drugačni.
Želeli smo, da so naša kuhinjska stekla prepoznana, ne lekot “drugačna”, temveč dejansko s prednostmi, ki jih ponujamo. Zato so morala kuhinjska stekla dobiti svoje ime.
Rodila se je blagovna znamka Luminum, logotip pa je z rožico pridobil malo več nežnega, ženskega pridiha.
(Več o razvoju imena in logotipa za blagovno znamko Luminum bom zapisala v enem izmed naslednjih blog zapisov.)
Naše vozilo opremljeno še s starim imenom in novim dodatkom – modro rožico.
Pri izdelavi kuhinjskih stekel sodelujemo redni in občasni sodelavci: poleg naju s Tomažem še Sebastjan, Neža, Stanislav, Renata … Med seboj ne ohranjamo le poslovnih odnosov, temveč prijateljske odnose, ki temeljijo na zaupanju in iskrenosti.
In taki želimo biti tudi z vami. Ker je svet lepši, če verjamemo v dobronamernost drugega. To je svet, ki ga poskušamo puščati za seboj tudi v poslovnem svetu.
Ne le kuhinjska stekla v vaših kuhinjah, ampak za en milimeter prijaznejši svet.
NAŠA VIZIJA:
- postopna rast podjetja, v katerem bi lahko omogočili zaposlitev novih sodelavcev;
- razvoj inovacij na področju kuhinjskega stekla in drugih steklenih površinah v vaših domovih;
- opremiti čimveč kuhinj s kuhinjskimi stekli Luminum, dobrim sodelovanjem, pravim žarom, mikavnim izgledom, neoprijemljivim občutkom lepote, prijaznosti, veselja, topline.
Po naši poti z vzponi in padci, s smehom in stresom, danes kuhinjska stekla Luminum niso zgolj izdelek, temveč nekaj več. Tisto za kar težko najdemo prave besede.
Kuhinjska stekla Luminum so oblikovana iz naših izkušenj po vaših željah, vašem srcu, vaši kuhinji
Z gospo Anito smo dolgo časa iskali kaj bo tisti pravi motiv … ne samo za njeno kuhinjo, temveč tudi njeno srce. Na njenem kuhinjskem steklu se tako nahajajo fotografije izdelkov njene hčerke, ki je umetnica, ki dela v tujini. To je resnično kuhinjsko steklo, ki povezuje …
Kuhinjska stekla Luminum so tisto, kar vas razveseljuje.
Tisto ob čemer še čez nekaj let vzklikneš: “Ampak tole kuhinjsko steklo… to je bil pa res dober nakup!”.
Tisto, kar vas spravi v dobro voljo, ko se utrujeni od službe lotite kuhanja kosila.
Tisto, ki celo družino nevede pritegne v kuhinjo, kjer se srečate – v pravem pomenu besede.